بین این غریبه ها همیشه ی عده اومدن خوشون رو جای ی نفر دیگه جا بزنن!! ی عده هم بودن که همیشه یا نصیحت کردن یا تهمت زدن...
تو پست قبلی ی حرف زشتی زدم که فقط بخاطر عصبانیت بود و تو جواب غریبه ای بود که گفته بود بالاخره ی روز تو هم میرسی به جایی که بفهمی اشتباه میکردی و طلبکار بشی و بخاطر انتقام ارزوی بدبختی واسش بکنی! (ترخدا بقیه دوستان و عزیزان و آشنایان به خوشون نگیرن)
من تازه الان باورم شد که انگار ی خبرایی شده!!! اره!! راست میگی! من بی ادبی رو یاد داشتم ولی برا تو با ادب بودم! این قرمزه یهو آتیشم زد! ی چیز دیگه هم بودا!! چه همه! چه همه ستاره!! چه همه قافلگیری!! چه همه خاطره ریخته رو سرم!
مهمون همیشه خوبه ! مخصوصا اگه صاحب خونه هم باشه! ولی من نمیدونم اینجا جای خوبی واسه پذیرایی هست یا نه!! داغ شدم وقتی فهمیدم اینجارو پیدا کردی!! ی سری حرفارو شاید نباید میخوندی!! شاید من اصلا نباید مینوشتم! ولی بهرحال اینجا واسه شماست ! به نیت تو بود اینجا به وجود اومد صابخونه ای! اگه ی روز دیدم نمیشه من میرم ! هیچوقت عادت نداشتم تو رو از جایی بیرون کنم اگه اوضاع خوب پیش نرفت خودم میرم! ترسیدم نه واسه خودم !مث همیشه نگران توام.
راستش هیچ وقت انتظار نداشتم اینجا پیدات بشه!خودم بودم و خودم و خودم !!
راستی زیااااااااااااااااااااااااااااااد بخند! خیلی بخند! از ته دل بخند!
+ نمیدونم کدوم گسل زندگیم خارشش گرفته که اینجوری زلزله هزار ریشتری راه انداخته
+ آهنگ لالایی زند وکیلی رو حتما گوش بدید
+ هی میخام ی چیز بگم ولی انگار نمیشه! هی خدا از ما بکش به دیوار!
+بخند
نازنین ترین مریم...ما را در سایت نازنین ترین مریم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3