خیلی وقتا قضاوت های نادرست راجع به همه همیشه، اما اینکه ی نفر بیاد ازم شاکی بشه که من زدمش ، اونم کسی که من تا حالا ندیدمش بعدشم کلی حرف ضد و نقیض بزنه و قاضی احمق پرونده نفهمه که طرف داره دروغ میگه و منو محکوک کنه خیلی برام عجیب بود! ی بی عدالتی محض!!
اینکه یهو همه شرایط خوب کاری که پیش اومده بود به دلیل نامعلومی از بین بره برام عجیبه!
اینکه حواس پرتیم شدید بشه تا حدی که اشتباهی برم در خونه 5 سال پیش خالمینا و تو همین مدت یکی دو تا از وسایل با ارزشم گم بشه برام عجیبه!
خیلی وقته ک بریدم و تسلیم شدم ولی نمیدونم دنیا چ اصراری داره باهام بجنگه! من از اولش سر جنگ نداشتم!! با هیچی و هیچکس!! جونی واسه جنگیدن ندارم، وقتی در حال جنگیدن یهو میبینی پشتتو خالی کردن همونی ک داشتی بخاظرش میجنگیدی پشتت خالی کرد دیگه نمیجنگی! واسه هیچی! دنیا بفهم من باهات سرجنگ ندارم!
هرکی گذرش به اینجا میفته اگه زحمتی نیست ی نمیچه دعایی هم واسه حال و روز این روزام از ذهنش بگذرونه!
+اسفندیا خیلی دیوووونه هستن! من هنوز ی برگه فال ساده ک واسه 5 سال پیش بود رو نگه داشتم!! پس گم کردن وسایل و یادگاریام برام مثل مرگ میمونه!
+ اسفندیا اصلا ادم نیستن! ینی میدونی خدا مارو افریده که عذابشون بده!
نوشته شده در جمعه شانزدهم تیر ۱۳۹۶ساعت 17:52 توسط دیوونه| |
نازنین ترین مریم...ما را در سایت نازنین ترین مریم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15