هرچند ک به نظرم مشکل از دل من نیست،مشکل اصلی چشمای تو بود....
برات دعا میکنم، ورد لبم شده دعا واسه خوشبختی تو، حتی طاقت ندارم روزه بگیری و اذیت بشی،راستی تو ک خودت خدایی روزه نباید بگیری.
آه، حرف زیاده ولی بقول علیرضا آذر:گفتنی بود ولی باز دهانش را میدوخت
ماهت واقعا عسل باشه،
نوشته شده در چهارشنبه دهم خرداد ۱۳۹۶ساعت 2:13 توسط دیوونه| |
نازنین ترین مریم...ما را در سایت نازنین ترین مریم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5