ماه خدا

خرید بک لینک
هنوزم هر سحر و افطار دوس دارم پیام بدم!! تا کی قراره پیام بنویسم و بعدش پاک کنم!!خودم نمیدونم،این سوالو باید خدا جواب بده ک همچین دل مزخرفی گذاشته واسه من،خسته شدم از دستش!!

هرچند ک به نظرم مشکل از دل من نیست،مشکل اصلی چشمای تو بود....

برات دعا میکنم، ورد لبم شده دعا واسه خوشبختی تو، حتی طاقت ندارم روزه بگیری و اذیت بشی،راستی تو ک خودت خدایی روزه نباید بگیری.

آه، حرف زیاده ولی بقول علیرضا آذر:گفتنی بود ولی باز دهانش را میدوخت

ماهت واقعا عسل باشه،

نوشته شده در چهارشنبه دهم خرداد ۱۳۹۶ساعت 2:13 توسط دیوونه| |

نازنین ترین مریم...

ما را در سایت نازنین ترین مریم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: چهارشنبه 10 خرداد 1396 ساعت: 5:01

صفحه بندی