نازنین ترین مریم

متن مرتبط با «خدا چرا؟؟» در سایت نازنین ترین مریم نوشته شده است

ماه خدا

  • نیلوبلاگ

    هنوزم هر سحر و افطار دوس دارم پیام بدم!! تا کی قراره پیام بنویسم و بعدش پاک کنم!!خودم نمیدونم،این سوالو باید خدا جواب بده ک همچین دل مزخرفی گذاشته واسه من،خسته شدم از دستش!! هرچند ک به نظرم مشکل از دل من نیست،مشکل اصلی چشمای تو بود.... برات دعا میکنم، ورد لبم شده دعا واسه خوشبختی تو، حتی طاقت ندارم ...

    ادامه مطلب
  • چرا؟؟

  • نیلوبلاگ

    من نمیدونم چرا اینقدر به موزیک وآهنگ واکنشای شدید روحی و روانی و جسمی نشون میدم!! خب باباجون xa0ضایست دیگه!! توی جمع نشستیم همینکه ی آهنگ پخش میشه من چرا باید بغض گلومو بگیره! یا چرا باید صورتم از داغی درونم قزمز بشه!! آخرین آهنگ مشترکمون رو وقتی میشنوم به خداوندی خدا قسم xa0از این دنیا جدا میشم دقیقا میرم تو ماشین و همون شب عجیب و بارونی و برفی !! تصویر رویای داریوش!xa0 تماشا کن تماشا کن چه بی رحمانه زیبایی! xa0...

    ادامه مطلب