میدانی آدم، دلتنگ باشد و آرام یعنی چه؟
یعنی آدم شده... منطق قاطی جنونش شده...
میدانی آدمِ مجنونِ منطقی کیست؟
کسی که خاطره ها را ته یک کمد قایم کرده...
میدانی یک کمد پر از خاطره های تلخ شده،
یک آدمِ آرامِ منطقیِ مجنونِ دلتنگ یعنی چه...؟
یعنی کسی که یک بمب ساعتی بسته به خودش،
تمام روزهای نبودنت را انتحاری سر کرده...
(کپی از وبلاگ صدای سخن عشق http://avaydell.blogfa.com )
دلم خیلی گرفته ! اندازه همه ی برگای زرد پاییز بغض دارم و دلم ی گریه حسابی میخاد! ولی مرد گریه نمیکنه بغض میکنه و قدم میزنه و آه میکشه تا خفه نشه
نوشته شده در دوشنبه هجدهم بهمن ۱۳۹۵ساعت 0:34 توسط دیوونه| |
نازنین ترین مریم...ما را در سایت نازنین ترین مریم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10