نازنین ترین مریم

متن مرتبط با «خدایا چرا؟؟؟» در سایت نازنین ترین مریم نوشته شده است

چرا؟؟

  • نیلوبلاگ

    من نمیدونم چرا اینقدر به موزیک وآهنگ واکنشای شدید روحی و روانی و جسمی نشون میدم!! خب باباجون xa0ضایست دیگه!! توی جمع نشستیم همینکه ی آهنگ پخش میشه من چرا باید بغض گلومو بگیره! یا چرا باید صورتم از داغی درونم قزمز بشه!! آخرین آهنگ مشترکمون رو وقتی میشنوم به خداوندی خدا قسم xa0از این دنیا جدا میشم دقیقا میرم تو ماشین و همون شب عجیب و بارونی و برفی !! تصویر رویای داریوش!xa0 تماشا کن تماشا کن چه بی رحمانه زیبایی! xa0...

    ادامه مطلب